onsdag 21 maj 2014

Studier och exjobb

Konstigt nog har jag knappt en månad kvar på min utbildning - en månad!! Det är snart fyra år sedan jag tog studenten och direkt började läsa Ekonomi och Produktionsteknik på Chalmers. Mellan andra och sista året av utbildningen var jag ju mammaledig (lästa dock någon kurs på våren) och det har verkligen gått sååå fort!
Det har varit väldigt intressant, inspirerande och givande, även om jag inte vet exakt vad jag kan eller vill jobba med så känns det som en väldigt bra grund att bygga vidare på.

Jag har en hemtenta som skall lämnas in om en vecka och samtidigt är det full fart med exjobb som jag skriver själv. Är väldigt glad och tacksam att få möjligheten att göra exjobbet själv här uppe i Östersund, vanligtvis skall man egentligen vara två studenter. Skönt att kunna vara på hemmaplan.

Inte långt kvar till mållinjen och sen väntar nya äventyr i jobbvärlden!

2 kommentarer:

  1. Lycka till med allt, jag tycker att du gör det jättebra! Lena på Repis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Har så fint stöd från alla i närheten vilket gör det hela mycket lättare :) Men dom här perioderna när man inte gör annat än att läsa och skriva heeela dagarna är verkligen inte roliga. Speciellt inte när man gärna hade lekt med Emil istället eller hjälpt Rasmus att bygga hus. Kram!

      Radera